luni, 20 noiembrie 2017

„E lumea plină de urmări…”



Vecinii mei nu prășesc nici ciori, nici farduri. Unii cultivă porci, alții oi în țarcuri, așa că nu prea mai au timp de pomi, nici de răsaduri. 
N-am cine știe ce garduri, așa că, atunci cînd oamenilor le trebuie poame sau leuștean, mă vizitează. Uneori, ca să nu mă deranjeze, vin noaptea sau cînd sunt plecat. De trei generații, ne-am obișnuit cu asta. Mai puțin cîinii noștri, care nu pricep că scările ne sunt comune. Sau poate o pricep pe lumea ailaltă, unde numai în ultimele șase luni au ajuns vreo cinci.
50.000 de stejari au fost plantați zilele trecute în Parcul Memoriei Naționale de la Mărășești (http://www.diacaf.com/out/?i=66265154). Era mai bine dacă plantau ouă, pentru că din ouă ies găini, care fac ouă. Dar și stejarii sunt buni. Stejarii fac ghinde, înseamnă că porcii vor fi fericiți.