Pe lîngă băieții de la chilia aurită (https://www.chilieathonita.ro/2024/11/26/ce-ne-invata-turul-1-al-alegerilor-prezidentiale/), apar și alți călugări români de la Athos convinși că este mai bine ca un neopăgîn precum Georgescu să conducă România decît o progresistă precum Lasconi. De exemplu, părintele Chiril de la Vatoped îi îndeamnă pe români să voteze suveraniștii pentru a păstra „România ca pe o oază creștină”, ceea ce „este de folos atat nouă cât si intregii Europe și locuitorilor ei ca să-și aducă minte ce au fost si ei cândva, în vremuri de mult apuse.” (https://rol.ro/mesajul-parintelui-chiril-de-la-muntele-athos-pentru-poporul-roman/)
De fapt, prin
votul pentru AUR și Georgescu, România nu se va întoarce la vremuri
demult apuse, ci le va aduce în prezent, reîntemeind perioada păgînă, anterioară creștinării
strămoșilor noștri. Renașterea României despre care vorbește Călin Georgescu este renașterea păgînismului.
Chiar dacă poate că nu sunt prea mulți ortodocși, preoți și mireni deopotrivă, care au habar ce reprezintă triskalionul, obiectul sub care dansează Cristela Georgescu pentru a-și schimba energia (https://www.youtube.com/watch?v=Ux7fSAXdXBc), nu m-ar surprinde să aflu că acest simbol este prezent în casele multora dintre credincioșii ortodocși, obiect care probabil că în mintea lor ar reprezenta Sf. Treime. Cu toate acestea, deși pare asemănător, triskalionul este altceva decît trisaghionul. În realitate, triskalionul este tot atît de apropiat de Sf. Treime pe cît este credința soților Georgescu de credința creștină. Triskalionul sau Spirala triplă, de origine celtă, leagă într-o unitate nașterea, moartea și renașterea; totodată, el reprezintă unitatea dintre sinele spiritual sau conștiința, trupul și psihicul sau partea mentală (https://www.sweatershop.com/blog/triskelion-symbol-explained). Elemente care se regăsesc în exprimarea holistă a dnei Cristela Georgescu: „Tu, cu sănătatea ta mentală, fizică și sufletească, puterea sufletului tău” (https://www.raidgalati.ro/stiri/cristela-sotia-lui-calin-georgescu-ne-invata-sa-traim-in-case-mici-video/).
În orice caz, acest simbol reprezintă credința în natura ciclică a vieții, în nemurirea sufletului și, dar nu neapărat, în reîncarnare. Credința vagă a românilor în sufletul nemuritor și înstrăinarea de adevărurile creștine de credință i-a transformat în victime sigure ale neopăgînismului răspîndit sub influența New Age și validat în BOR prin autoritatea intelectualilor ortodocși formați de mentalitatea neognostică a lui Andrei Pleșu.
Conform articolului din wikipedia dedicat triskalionului, acesta este expus în rezervele din spitalele și centrele de îngrijire din Irlanda acolo unde un pacient a murit sau urmează să moară (https://en.wikipedia.org/wiki/Triskelion). Pe vremuri se punea o cruce și se aprindea o lumînare. Ce nu înțeleg toți orbii din BOR care recomandă transformarea României într-o oază de păgînătate, este că progresiștii nu au nimic împotriva triskalionului. Problema progresiștilor este legată strict de Cruce. Îndemnînd inept, iresponsabil și total orbește la vot pentru Georgescu și AUR, ortodocșii pun cu mîna lor triskalionul la căpătîiul României creștine muribunde.
Așa să-i ajute Dumnezeu!