marți, 20 martie 2018

A murit Andrei Gheorghe. Dumnezeu să ne ierte!


„O lume nouă, bravă și minunată ne-am construit noi toți și alta nu mai e. Cui nu îi convine, e liber să plece, aici sîntem noi și al nostru e totul! Și știți ceva, ei au dreptate” https://www.romaniatv.net/andrei-gheorghe-pe-blog-oameni-aparent-normali-decoleaza-brusc-si-se-transforma-in-nebuni-cu-spume-la-gura_410109.html

„Asta e România, mie nu mi-e jenă să mă duc pe Coasta de Azur şi să-l aşez pe un ţigan la masa mea. Mie nu mi-e ruşine niciodată, oriunde în lumea asta, dacă strigă un român după mine. Sunt români de-ai mei. Români suntem toţi. Prietenul meu ungur, care a descoperit că e ungur la Cluj, e român. Eu, o parte rus, o parte evreu, o parte ţigan, o parte dracu’ ştie ce-oi mai fi, sunt român. Ăsta e arealul meu, asta e ţara mea, locul în care trăiesc, ăştia-s oamenii mei. Dacă te iei de ei, îţi dau în gură.” http://adevarul.ro/news/eveniment/andrei-gheorghe-murit-jurnalistul-fost-gasit-baie-suflare-1_5ab02849df52022f75c71a02/index.html

Dar i-au dat-o ei în gură. Ei? I-am dat-o noi! He-he, dacă te iei de români, mă iau și eu! Bă, dacă te iei de Dumnezeu, mă iau și eu!
Dumnezeu să ne ierte!
Dacă mai are pe cine.