vineri, 21 ianuarie 2022

Bețivii și invazia

 

Primul Bețiv: Ați auzit? Vin rușii…

Al Doilea Bețiv (se preface că ascultă încordat cîteva clipe): Nu, bă, e tramvaiul…

Primul Bețiv: Lasă, mă, eu zic de război. Cică francezii ne trimit soldați.

Al Doilea Bețiv (dezamăgit): Da nu ziceai că vin rușii?

Primul Bețiv: Bă, numai aiurea vorbești, lua-te-ar alea. Ăia vin să ne apere.

Al Doilea Bețiv: Să ne apere… Păi, n-ai zis că te-ai vaccinat? He-he-he…

Primul Bețiv: Bă, iar începi cu prostiile? Ce, d-aia m-am vaccinat eu? Dacă nu mă vaccinam, mai stăteam noi acum de vorbă?

 Al Doilea Bețiv: Da’ ce, mureai?

Primul Bețiv (cu subînțeles): Da, bă, muream ... de sete! Nu-i bine că pot să intru după material cînd ne trebuie?

Al Doilea Bețiv: Și la ce folos? Că dacă vin rușii, nu mai intră decît ei și nu mai rămîne nimic după ei. Da de ce să vină?

Primul Bețiv: Eh, de ce să vină? Li s-a terminat păpica.

Al Treilea Bețiv (cu un zîmbet șiret): Nu, nu d-aia vin. Vin pentru că i-a enervat Macron!