După cum arătam într-o intervenție precedentă,
„celălalt” a dobîndit atribute divine printr-o falsificare teologică și
ideologică a persoanei umane realizată de elita neognostică și/sau liberală/libertariană cu binecuvîntarea
și recomandarea ierarhiei ortodoxe („Instrumentalizînd transcendența Fiului lui Dumnezeu și, totodată, imanența, apropierea Lui radicală prin Întrupare, gnosticii au reușit să-i
atribuie diferenței calități
divino-umane, în așa fel încît celălalt,
prin simplul fapt de a fi celălalt și de a fi diferit, este din capul locului
nu doar unit cu Dumnezeu: este Dumnezeu.” https://cumpana-o-viziune-ortodoxa.blogspot.com/2018/11/salvatorii-romaniei.html)
Dar sloganul „Noi suntem ceilalți” a fost plătit
substanțial nu doar de primăria orașului Alba-Iulia (https://www.activenews.ro/stiri/A-sponsorizat-cu-sute-de-mii-de-euro-Dilema-lui-Plesu-iar-azi-Mircea-Hava-se-plange-ca-nu-are-bani-pentru-aniversarea-Marii-Uniri-la-Alba-Iulia-153521), nu doar de întreaga cultură română, ci, mai ales, de poporul român. Nu mă refer doar la eșecul referendumului
pentru precizarea definirii căsătoriei în România; simplul fapt că a fost
nevoie de un astfel de referendum sugerează că „ei” cîștigaseră deja, ori erau pe punctul de a cîștiga.
Boicotarea la scară națională a referendumului demonstrează mai ales că „noi” am devenit „ei”. Rezultat care nu ar fi fost posibil fără complicitatea lipsită de orice scrupul moral și de orice urmă de conștiință creștină dintre BOR și intelighenția românească „creștină”.
Boicotarea la scară națională a referendumului demonstrează mai ales că „noi” am devenit „ei”. Rezultat care nu ar fi fost posibil fără complicitatea lipsită de orice scrupul moral și de orice urmă de conștiință creștină dintre BOR și intelighenția românească „creștină”.