O lume antiumană nu poate funcționa decît cu oameni antiumani. Omul antiuman este produs prin noua educație globală. Scopul noii educații globale este anularea omului uman. „România educată” este proiectul unui genocid intelectual, psihologic și spiritual:
„ar trebui să se țină seama de riscurile semnalate de specialiști în legătură cu școala digitală, devenită o formă de sinucidere educațională. Din nesfârșitul pomelnic cu păcatele acestei forme de învățământ, amintim doar câteva. În primul rând, mediile digitale au o influență negativă asupra psihicului și sufletului uman, fiind sever afectate atenția, dezvoltarea vorbirii și a inteligenței. De asemenea, mediile digitale sunt toxice pentru memorie, randament mintal, gândire critică, pentru orientarea în jungla informațiilor, având un efect dăunător asupra capacității empatice și competențelor sociale, producând o desensibilizare a tinerilor.
În Occident, digitalizarea procesului de educație a dus la dezbateri aprinse privind eficiența sau ineficiența noilor tehnologii pentru procesul de învățare. Philippe Bihouix și Karine Mauvilly arătau că introducerea tehnologiei digitale în școală reprezintă „o alegere educațională irațională”, subliniind faptul că „școala digitală se naște din fascinația pentru noutate, convingerea că tehnologia va rezolva totul, nevoia aproape compulsivă de integrare în modernitate, dar fără reflecție, fără viziune, fără o experiență demnă de acest nume”. Plecând de la un studiu realizat de Pisa – OECD în 2012 și revizuit în 2015, cu privire la digitizarea sistemelor școlare, autorii francezi constată că, în medie, în ultimul deceniu, țările care au făcut investiții semnificative în noile tehnologii nu au înregistrat nici o îmbunătățire semnificativă a performanțelor elevilor și studenților lor. Riscurile digitalizării au fost foarte bine înțelese în Silicon Valley, în școlile în care studiază copiii directorilor executivi ai Yahoo!, Apple, Hewlett‑Packard, Google, eBay fiind total interzisă utilizarea instrumentelor digitale. Deși prezentată ca o revoluție pedagogică, digitalizarea școlii s‑a dovedit ineficientă și nu a dus la îmbunătățirea nivelului de pregătire al elevilor. Astfel, în loc de a impune copiilor un consum digital rezonabil, școala îi va face și mai dependenți de tehnologie.”
(Vezi articolul integral la https://www.contemporanul.ro/polemice/digitalizarea-noul-vitel-de-aur-al-reformatorilor-scolii.html)