În România piața este dominată de două tipuri de
antreprenori: cei de stînga și cei de dreapta.
Antreprenorii de stînga și cei de dreapta își dispută
produsele oamenilor normali, de la familie și credință la pătlăgele, veste de
lînă și peisaje impresionante.
În România, atît antreprenorii de stînga, cît și
cei dreapta vînd lucrurile din casele altora.
Conservatorii s-au obișnuit cu asta. Se așteaptă să
fie vînduți odată cu respectivele bunuri în numele unor valori pe care nici
stînga, nici dreapta nu le pot elabora și cu atît mai puțin asigura.
După ce au văzut, de-a lungul secolului douăzeci,
cum iese sufletul din om, conservatorii sînt singurii care știu ce vor face
oamenii cînd nu va mai fi nimic de vînzare, cînd nu vor mai fi nici lucruri,
nici case, nici oameni.
Conservatorii sînt singurii care știu ale cui vor
fi dreapta și stînga după ce se va termina de vîndut totul: ale celui căruia îi
aparțin încă de pe acum.