sâmbătă, 10 decembrie 2022

Despre îngeri și buburuze

 

Ieri și astăzi a apărut soarele pentru vreo două ceasuri. A fost frumos. Ieri am văzut o buburuză, păcălită probabil de razele soarelui. Sau poate că doar îi era foame, iar razele soarelui au trădat-o.

Azi n-am văzut decît niște îngeri care se uitau la Las Fierbinți. Din cînd în cînd, unul dintre ei își verifica ceasul. Părea să fie șeful lor. În orice caz, ceilalți ascultau de el. Dovadă că atunci cînd i-a spus unuia dintre ei să arunce o carte pe care o ascundea în buzunar, ăla a aruncat-o. N-am apucat să văd numele autorului, însă titlul era „Despre îngeri” sau ceva de genul. Părerea mea este că șeful îngerilor este puțin cam exagerat: sunt sigur că serialul Las Fierbinți nu are nici o legătură cu îngerii.

Sper că și mîine va fi o zi plăcută. Dimineața voi merge la slujbă, ca de obicei. Locurile cele mai bune sunt cele din fața ecranului uriaș montat în curte, dar eu nu mă duc acolo. Am fost de mai multe ori, dar n-am văzut nimic altceva decît un fel de filme cu popi care spun rugăciuni. Unii dintre ei seamănă cu personajele din Las Fierbinți.

Eu mi-am găsit un alt loc mai bun, într-o margine a curții. E un copăcel acolo, încă mai are frunze. Se vede frumos din locul meu, mai ales atunci cînd iese soarele. Dacă ai noroc, uneori poți vedea și buburuze, chiar și iarna.