luni, 12 decembrie 2022

Specii (II)

 

Cam o dată pe săptămînă mi se-ntîmplă să trec prin dreptul unui sediu SRI și întotdeauna am fost surprins de asemănarea dintre angajații instituției și tinerii care se adună seara în locul de joacă de lîngă blocul meu pentru a sparge semințe. După ce am citit un articol recent din Cațavencii, mi-am dat seama că i-am judecat greșit pe stăpînii semințelor din parc. Cel mai probabil, ei fac parte dintr-un grup operațional, constituit pentru a schimba informații legate de viitoarea strategie de lucru:

„Singura concluzie e deja cunoscută: România e condusă de oameni de nimic. E mulsă de partide, e împiedicată să respire de Servicii. O mîzgă politică dezgustătoare i s-a depus pe economie și societate. Ca niciodată, loazele de dreapta și-au dat mîna cu loazele de stînga și cu loazele din SRI, SIE și SPP. Frăția asta prosperă zi de zi și impune o nouă genetică a dominației prin furt. Cleptocreaturile s-au înmulțit peste măsură, au covîrșit sistemul imunitar al societății, în curînd vor da gata și ce a mai rămas din conștiința publică. Democrația s-a dus pe copcă, nu mai poate lupta cu virusul, nu mai poate alege decît proști, fiindcă infecția politică blochează, definitiv, accesul la putere al oamenilor decenți.” (https://www.catavencii.ro/editorial/cum-ne-rafuim-cu-loazele-politice/)